|
Extranet
|
|
|
|
1 |
Co to jest Extranet? |
|
Extranet to elektroniczny system składania zamówień oraz program premiowy, zaprojektowany i stworzony przez BAS specjalnie dla klientów naszej firmy. Ma on za zadanie maksymalne ułatwienie współpracy na każdym etapie realizacji zlecenia.
|
|
2 |
Co można załatwić za pomocą Extranetu? |
|
Za pomocą Extranetu można dokonywać następujących czynności: •pytać o wycenę •składać zamówienia i śledzić ich losy •zasięgać informacji •odbierać zlecenia •dokonywać płatności •zbierać punkty i wybierać atrakcyjne nagrody w naszym programie lojalnościowym.
Wszystko to bez opuszczania swojego biurka. Oprócz tego Extranet został wyposażony w terminarz, który po odpowiednim skonfigurowaniu nie tylko przypomni Ci o terminie odbioru tłumaczenia, ale także pomoże w organizacji czasu w pracy i poza nią.
|
|
|
4 |
Jak stać się użytkownikiem Extranetu? |
|
To proste. Wystarczy się zarejestrować, a potem każdorazowo korzystać z wybranego przez siebie loginu i hasła. Jako login klienci często wybierają swój adres mailowy, ale nie jest to wymagane. Po pierwszym zarejestrowaniu się w systemie natychmiast otrzymasz e-mail z informacją potwierdzającą rejestrację.
|
|
5 |
Co mam zrobić, jeśli zapomnę hasła? |
|
W takiej sytuacji, podczas logowania do systemu należy otworzyć ikonę „Zapomniałem hasła”. System wygeneruje wówczas nowe hasło, które zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas pierwszej rejestracji. Po zalogowaniu, w dziale "Ustawienia" istnieje możliwość zmiany hasła na inne, wybrane przez użytkownika.
|
|
6 |
Do czego służy Terminarz? |
|
Za pomocą Terminarza możesz przypominać sobie i innym o ważnych wydarzeniach lub zadaniach. W określonym dniu i godzinie lub z określoną częstotliwością, na wskazany przez Ciebie e-mail otrzymasz odpowiedni komunikat (np. "Pamiętaj o urodzinach Cioci!", "Weź pigułkę!", "Odbierz tłumaczenie! itp, itd). Każdorazowo przy wejściu do Extranetu, na kalendarzu wyświetli się informacja z zaplanowanymi zadaniami Terminarza. Zadania można dodawać lub usuwać w dowolnym momencie korzystania z systemu.
|
|
7 |
Dlaczego warto zalogować się do Extranetu? |
|
Po zalogowaniu się do Extranetu klient staje się jego pełnoprawnym użytkownikiem, mającym dostęp do wszystkich udogodnień systemu i uczestniczącym w programie premiowym. Zlecenia składane w sposób tradycyjny, bez zalogowania się do Extranetu nie uczestniczą w programie.
|
|
|
|
|
|
|
Tłumaczenia
|
|
|
|
1 |
Jak zlecić tłumaczenie pisemne? |
|
Przed zleceniem tłumaczenia pisemnego proponujemy wycenę tekstu - wystarczy przesłać go do naszego biura mailem lub faxem. Umożliwi to precyzyjne określenie ceny, szczególnie, iż liczba stron oryginału może odbiegać od faktycznej liczby stron tłumaczenia (np. język polski jest „dłuższy” niż język angielski). Następnie należy wypełnić formularz w dziale „Zlecenia” i wysłać go wraz z załączonym tekstem. Przyjęcie zlecenia zostaje natychmiast potwierdzone elektronicznie na adres e-mail zleceniodawcy.
|
|
2 |
Czy firma wykonuje tłumaczenia na terenie całego kraju? |
|
Tak. Obsługujemy klientów w całej Polsce i poza jej granicami. Tłumaczenia zwykłe przesyłamy klientom mailem lub faxem. Tłumaczenia przysięgłe i inne wymagające formy pisemnej dostarczamy kurierem lub przesyłką priorytetową.
|
|
3 |
Jak dostarczam tekst do tłumaczenia? |
|
Tekst do tłumaczenia przesyłamy mailem (w pliku lub zeskanowany) albo faxem. Zawsze mile widzimy klientów odwiedzających nas osobiście w biurze, ale całość zlecenia można załatwić poprzez Extranet!
|
|
4 |
Co to jest weryfikacja tekstu? |
|
Weryfikacja jest to dodatkowe sprawdzenie tekstu już przetłumaczonego pod względem jego poprawności językowej lub wprowadzanie w nim zmian dotyczących treści(np. w umowie, upoważnieniu itp.).
|
|
5 |
Co to jest strona tłumaczeniowa? |
|
Strona tłumaczenia zwykłego liczy do 1500 znaków, a tłumaczenia przysięgłego do 1125 (ze spacjami) - jest to zgodne z wymogiem ustawowym. Liczbę znaków na stronie można sprawdzić zaglądając do Statystyki Pliku w programie Microsoft Word.
|
|
|
|
|
|
|
Płatności
|
|
|
|
1 |
Jak dokonywać płatności on-line? |
|
Aby zapłacić za usługę za pośrednictwem Extranetu należy wejść do działu „Płatności”, gdzie znajduje się spis operacji finansowych dokonywanych z naszym biurem. Po kliknięciu na ikonę „Szczegóły” otworzy się rubryka „Transakcja”, a w niej ikona „Zapłać poprzez płatności.pl”. Następnie należy wybrać preferowaną formę zapłaty – kartą kredytową lub przelewem bankowym.
|
|
2 |
Czy dokonywanie płatności on-line jest bezpieczne? |
|
Tak, ponieważ odbywa się za pośrednictwem systemu płatności.pl, serwisu wyspecjalizowanego w obsłudze transakcji internetowych i zapewniającego najwyższe standardy monitoringu przepływów finansowych. Wgląd do płatności mają tylko sami Klienci, po uprzednim zalogowaniu się w Extranecie. Każdorazowo po dokonaniu transakcji Klient otrzymuje natychmiastowe potwierdzenie jej realizacji.
|
|
3 |
Kiedy płacimy za wykonane tłumaczenie? |
|
Rozliczenia z firmami następują po wykonaniu zlecenia, na podstawie faktury VAT, przelewem na konto. Termin płatności: 7 dni. Osoby prywatne prosimy o wpłacenie należności za tłumaczenie przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. Dokonujemy wówczas rzetelnej wyceny materiału do tłumaczenia i wysyłamy klientowi fakturę pro forma. Płatności można dokonywać za pomocą naszego systemu płatności on-line (karta kredytowa lub przelew). Osoby prywatne odwiedzające nasze biuro osobiście proszone są o pozostawienie zaliczki i dokumentu oryginalnego. Całość należności regulowana jest przy odbiorze materiałów.
|
|
|
|
|
|
|
System premiowy/Inne
|
|
|
|
|
1 |
W jaki sposób mogę zbierać punkty premiowe, aby zamieniać je na nagrody? |
|
Punkty przyznawane są przy każdym zleceniu i dodawane do puli w momencie uregulowania faktury. Dodatkowo przyznajemy punkty przy rejestracji do Extranetu, za złożenie co trzeciego zlecenia i z okazji urodzin użytkownika. Co jakiś czas organizowane są dodatkowe promocje, podczas których również przyznawane są punkty.
Doskonałym sposobem pozyskiwania punktów jest polecanie systemu znajomym. Co więcej, zarabiasz także wtedy, kiedy Twoi znajomi dalej polecają usługi naszej firmy! Szczegółowe informacje na temat tego programu znajdziesz na stronie głównej oraz w pytaniu 2 tej sekcji FAQ.
|
|
2 |
Ile punktów mogę uzyskać z różnych okazji? |
|
W momencie zarejestrowania się w Extranecie użytkownik otrzymuje 200 punktów „na dobry początek”. -Za każde 10 PLN wartości brutto faktury otrzymujesz 5 punktów premiowych. -Co trzecie zlecenie premiowane jest dodatkowymi 200 punktami. -Z okazji urodzin użytkownik-Jubilat/ka otrzyma w prezencie 500 extra punktów (o ile poda swoją datę urodzin w momencie rejestracji!!!). -Za napisanie i umieszczenie w systemie recenzji-opinii na temat zamówionej nagrody uzyskasz 50 dodatkowych punktów -Za polecenie serwisu znajomemu - 200 punktów za jego zalogowanie się w systemie oraz aż 1000 punktów za pierwsze opłacone zlecenie. Punkty z tytułu aktywności znajomych: -znajomi I stopnia - 150 pkt. od każdego zlecenia -znajomi II stopnia - 100 pkt. od każdego zlecenia -znajomi III stopnia - 50 pkt. od każdego zlecenia -znajomi IV stopnia - 25 pkt. od każdego zlecenia -znajomi V stopnia - 15 pkt. od każdego zlecenia
|
|
3 |
W jaki sposób mogę zdobywać punkty za polecanie serwisu? |
|
Aby zdobywać dodatkowe punkty za polecanie serwisu należy wysłać znajomym maile rekomendujące. Proponowaną treść maila (którą można zmieniać) znajdziesz TUTAJ. Maile możesz również przesyłać z działu "Nagrody", sekcja "Jak zdobywać punkty?". Tam także znajduje się lista, na której będą automatycznie umieszczane wysłane maile. Szczegóły programu znajdziesz na stronie głównej.
|
|
4 |
Jak odbiorę nagrodę zamówioną w programie BAS Extranet? |
|
Nagrody zamówione w programie BAS Extranet są wysłane w każdy poniedziałek, środę i piątek. Zamówienia złożone w te dni do godz. 16.00 są realizowane od razu, po godzinie 16.00 - w następnym najbliżej przypadającym terminie. Termin dostawy za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej wynosi do 48 godzin na terenie Warszawy i do 72 godzin poza Warszawą (dni robocze). Jeżeli adresat przesyłki jest nieobecny, wówczas kurier pozostawia awizo i nagrodę można odebrać w ciągu 14 dni w najbliższym urzędzie pocztowym. Dostawa nagród jest bezpłatna! Uwaga! Wina mogą być odbierane wyłącznie przez osobę dorosłą, mogącą udowodnić swoją pełnoletność!
|
|
|
|
|
|
|
|